Haluaisin ommelta niitä itse keinonahkasta- olisi samalla uusi aluevaltaus . Mistä saisin kaavan?? Olen nähnyt jossain blogeissä niitä ja myös tekoohje, mutta en muista enää missä . Osasko joku auttaa?? Kiitos

 

Edit 29.8.

Mirva kysyi mistä saan nahkaa. Suutarilta-kiitos vinkistä Marjo(Kangas-malla). Ostin kaksi!!!! pienet palat. Ovat vain kenkäpohjaksi tarkoitettu. 1 pala pehmeä lampannahka ja toinen on kovempi ja kestävämpi verhoilunahka. En tiedä vielä ompeleeko mun kone se kovempi nahka. Palat ovat n. 22 x 22cm ja maksoin 8e . Tulee melko kova m2 hinta. Mutta pakko ostaa siellä mistä saa.

Minä löysin myös kaavantekoohje, mutta se on saksaksi- minulle sopii . Sen avulla voi tehdä ihan mitä koko vaan. Tässä linkki jos joku haluaa kokeillaa. Minä ainakin teen kaavan sen ohjen mukaan ja muokailen vielä pikkusen...tietenkin

http://www.hobbyschneiderin.net/portal/showthread.php?t=33534