Järjestän uusi kimppatilaus tänne. Minulla on muutama nimiä jo listalla ja kysyn teiltä vielä erikseen(sähköpostilla) haluatteko enää/vielä osallistua. Jos joku listalla oleva haluaa heti perutaa...ilmoitakaa ja annan paikan jokulle toiselle, tietenkin.

Mahtuisi silti vielä 7 tilaajat lisäksi mukaan ja saamme kaksi paketit "täynnä". Otan siis 10 tilaaja per paketti ja jokaisen tilauksen paino n. 3kg. Siihen mahtuvat vaika esim. 5m strechtjersey, puuvillakankaat ovat kevyempi.

Tilauksen ajankohta olisi toukukuussa tai viimeistän kun uudet sienistretchjerseyt tulivat. Joku listalla oleva tilaaja tahtoisi näistä, ehkä joku teistä myös. Tonttukankaat ovat myös herttaisia, Stenzolaatu.

Tilauslistojen "toimituspäivä" ilmoitan myöhemmin. Jos joku teistä huomaa ennen minua että sienikankaat saapuivat, laitakaa ystävällisesti viesti minulle ja saadan tilaus käynttiin.


Kaikki paikat ovat varattu. Jos tulee peruutuspaikoja minä ilmoitan teille.

Kysyä saa silti.

edit: 8.5.

Sienikankaat saapuivat. 2 viikon päästä tulee Janeas World merirosvokangas vielä. Tilataan silloin. Toivelistat please 28.5. menessä minulle please.