Ok, mä myönnän etten vain hamstra(lue: mitä se edes on???) kankaitta.... kivoja villalankoja myös, aina tarvitaan just se mitä ei löyty kotona.

Tuli vähän oma lankavarastoa järjestetty kun en itse enää tiennyt mitä  minulla on ja missä .... tässä pieni osa minun aarteista. Eniten löytyy tietenkin ohuet villalangat siis 2-2,5mm puikolle. (just 4000g tuli lisää ostettu)

tässä muutmat kerät paksua Merinovillalankaa Sandness:in "Easy"

Muistatteko ne myssyt/pipot viime talvesta??? Nämä tarkoitan

Sitten "pikkusen" hahtuvaa ja Merinovillalankoja kuten Zitronin "Loftit", Nextin Merinovilla(Loftit vain uudella nimellä) ja Schoppel Wollen Merinot ( mm.Reggae ombré on Loftin uusi nimi heiltä).

 

 

 

Villa/puuvilla/polyamidi sekoitelangat. Mainiot esim. sytomyssyn tekemiseen tai sukkia tai

 

 

Oikeita aarteita mun mielestä tässä: Regia lankoja ja Merino lankoja(80% merino ja 20% polyamidi nuo LanaGrossat).

 

 

 

vähän tavalliset Schöller/Stahl ja muutama missä on Polycolon mukana, sukantekijät tuntevat nämä myös

 

 

 iso laatiko täynnä normaalit ohuet sukka/villalankooja

Tässä alimaisessa pussissa 5 kerää Austermann Step missä on Aloe Vera ja jojoba. Käytän nämäkin joskus pois... eiköhän joku tarvitsee sukkia

 

Mukavaa illanjatkoa kaikille!!!

ja minä jatkan neulominen... 2.baktushuivi työn alla ja en tarvinnut ostaa siihen yhtään mitään, koska lyhyen etsimisen jälkeen löysin lanka omassa varastossa, mikä on toki iso ihme