Vai oliko se ahneus?

Löysin aamulla nämä ihanuudet Kempeleessä, K-supermarketin edessä, 100% villaa ei superwash käsittely. Ostin ensin ”vain” 2 kpl….nyt minulla on 7 kpl näistä karvapallosta. Miehellä oli menoa päivällä ja minä pyysin kauniisti voisiko hän ostaa minulle lisää ja hän toi 5 vyyhtiä lisää kotiin. Aamulla unohdin kysyä myyjältä milloin hän myy siellä seuraavan kerran, joten iski vähän paniikki että lanka loppuu kesken ja en saa sitä enää...

seli, seli 

Jokainen vyyhti painaa aavistus yli 100g. Hintakin ei ollut paha minun mielestä, 4€ per vyyhti.

 

Katsokaa mihin jo pääsin tämän iltapäivän aikana… Puikot 3mm ja 44 silmukkaa.

Koko pitäisi olla 30/31 ja 20cm jalanpituus. Minulla on sukkataulukko käytössä missä on 3mm puikolle annetut mitat ja silmukkamäärät. En ole ihan varma onnistuuko, koska tuommoinen lanka on uusi minulle. Teen yleensä 2.5mm puikolla. Voisi olla 7- veljesten paksuus.. melkein… Onko vinkkejä minulle???

 

Nämä valmistuivat eilen. 2 paria 130cm:lle tarkoitettu ja 1 pari 110cm:lle. Lanka on Novitan iso veli colori. 3 paria melkein 200g, puikot 4mm

oma 5v mallina, mutta hän saa vihreät lapaset isosta velistä colorista(lanka on ostettu)... joskus sitten